Dostali ste iný tovar ako ste si objednali?
V prípade, že sme Vám spôsobili nepríjemnosť a v balíku ste našli iný produkt ako ste si objednali, potom nás neváhajte kontaktovať a my vám obratom zašleme požadovaný tovar.
Objavili ste chybu vo vašom návrhu?
Ak ste už potvrdili objednávku s chybou v návrhu, čo najrýchlejšie využite telefónne číslo alebo email na našej kontaktnej stránke a my sa budeme snažiť uvedenú chybu opraviť. Ak už bola ale objednávka s chybou odoslaná, nemôžeme vám garantovať opravu bez príplatku.
Nie ste spokojní so štočkom?
Ak sa vám nepozdáva dizajn na štočku, alebo ste si predstavovali, že farba pečiatky bude iná, tak v tomto prípade sú naše možnosti vám pomôcť limitované. Vieme vám ale poskytnúť vytvorenie nového štočku s grafickou korektúrou zadarmo.